Tuesday 14 August 2012

Raye Dan Ogos





Ogos kembali , kesakitan terasai kembali,
bukan mahu aku kenangi ,
tapi ingatan tidak hilang lagi ,
masih menghantui diri ,
tidak terpadam dari hati ,
Setahun pun masih belum buat aku lali .
Aku redha dengan ketentuan Ilahi .
Aku percaya akan "suatu hari" .
Aku tunggu nanti .
Aku pasti .

25 Ramadhan . Masa bergerak kian pantas . Makin hari makin dewasa kita . 
Bila di imbas semula masa lalu , rasa banyak yang terbazir , 
banyak perbuatan sia-sia , berdosa . 
Pengalaman dan usia disertakan usaha banyak mengubah dari 
satu langkah ke langkah yang lain . 
Benar setiap pengalaman itu berharga . Tanpa ia , kita takkan boleh belajar dari kesilapan .
Terima kasih pada pengalaman . :)

created by: kak miza mazlan. the one's that make me proud of her. 

PENGALAMAN MEMATANGKAN FIKIRAN. SEDIA BERJUANG. 
insyaallah :)


selamat berhari ghaye!
halalkan ape yg terkurang. terlebih ye.
mood taon ni:  xbest nk braye sbb sume akak braye dirumah mertua.
baju rye pn tak bli lagi ni. haish.
ape pn tak bole..
*_*

No comments:

Post a Comment