Friday 24 August 2012

Tragedi Di Malam Raye



halooo halooo halooo... *err,,gedik tak*

hohoho

tajok ni aku rase tak bape nk best lah bile nak cte. cz kaki still sakit lagi. luke pon tak baek lagi doe..

gara gara nk beli santan kelapa aku pulak yang terhumban! brahhhh...

nasib kelape tu dah diparot. lau tak nyaye jerk an atas kepale aku time tu..hoho..
eee,,malunye rase jatoh depan mamat mamat kg kt stu. bkn sorg due beb! lebih dari 20 orang kot.hahah

yang bestnye jatoh jatoh jerk, bagon mcm xde sakit. maki kejap mamat yg msok jalan aku tu. teros bla. sempat menganjing pulak tu.hahaha...

sial tak kalau ak tgah laju die bole nk msok jalan die dari jalan aku? dari tadi kau taknak msok, dah nmpk aku laju, kau pulak nk msok.! takkan aku nk gempor beb! breeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkk ape lagi!!!

skuter kot! skali brek mampos aku! tergolek golek mak nok!

BGN BGN JERK kpale dah kt bwh tayar mto rxz... fuhhh!!
pening aku!

time jatoh tu tak rase sktnye,, bile dh blek tgk kaki dah berdarah berkoyak bagai kt siku lutut n kaki.
sharp kne kt urat kaki!. alhamdulillah, takde ape yg kene di muka dan di kepale.

tapi ni bdn stil rase  sakit kot. cz tak berurut lagi beb. huh.

btw, syukur sgt Tuhan masih pnjgkan umor. Andai mlm tu mlm terakhir mcm mane? SELISIH!

moral of the story :  bwk moto jgn lelaju oke, lagi lagi kt kg. then, jgn ingt kte bhati hati kte tak kne. kdg kdg kte bhati hati org len plak yg wt taik sndri. tak gtu? heheeehehe..

tapi bile dah jtoh sume, sempat jgak braye, kuatkan diri ni. bermaafan sesame sndri..
tak salah kan uols!

                                                   berseri seri muka, muke menahan sakit kau tak tahu! haha
                                                                pagi raye dah merengek dgn baba! :)

No comments:

Post a Comment