Monday 16 January 2012

After 3 days

Aku: Hye awak.! Chat?

Sms tak dibalas. Oke.Maap ganggu kau kt sane.
Sedang pkirkan kau.
Teros dibuai mimpi dan lena.

15 JAN 2012 2:29 am

Aku terbagon. Aku teros tengok fon. Mengharap kau balas msj aku.
Sekali tgk...
You have : I MESSAGE RECEIVED
I MISSED CALL

Bukak msj, tapi bukan kau.
Hampa jah :(
N then tgk call dari sape. Num kau "D"
Maaf aku terlupa nk tkarkn name kau tuh. Sowi kau.
Mate teros terbuka besar.Gumbiranye aku.!
Tapi sebab ape die col?. Teros dial num kau. Tapi kau tak angkat.
Dah tido barangkali. Takpela. Teroskan tdo.
After 8mnutes, Fon berdering. Terkezot aku cz fon kt sebelah telinge.HOHO.! Grr..

"D" calling

Kau: Ade ape?

Aku: Takde pape. *mamai*

Kau: Erm, ok la. P tdo sane. Org atas moto nie.

Ganggang dah diletak. Kemane la kau pergi pagi pagi bute nie. Xpela, Harap kau oke je.
Teros tido. Aku terlupa nak tanya kau, kau kol aku ad pe? Sebab aku tengah mamai time kau kol aku.

Besoknye,

PAGI :

Aku sibokkan dwi ngn aktiviti aku.
Bagon pagi berjoging. Then p kubor mak. Berkemas, Masak, Melayan kerenah anak sedare, Berkaraoke dlm bilik. Melayan fb Melayan blog. Ah.. Sangat full aktivit minggu nie.
Aku sibokan dwi dari teros ingatkan kau. Bukan aku lupa kau. Sowi kau.

PETANG:

Malam ade kenduri uma mak ngah. Mak ngah datg soh buatkan kueh ondeh ondeh. Wah.! Teros buat. Lame jgak nk myiapkan kueh tu. Tapi sownok.!..Fon langsung xdtgk cz aku tau takkan ade ape ape even msj or call. Harap maklum la org dah single katekan.hahak.!

MALAM:

After kenduri, teros p ke dapur. Tlg basoh kn pinggan. Then, balik. Xmoh lelame. Penat. Hoho.
Balik balik je sampai kt uma. Lagu kau dan aku kt radio "PERCAYA PADAKU". Wah, teros teringat kau. Hati membuak buak mau call kau. Dgar sore kau tuh. Sabar syamie. Dugaan!

Termenung punye termenung. Teros dtg kat kpale hotak aku neh. Eh, asal mamat neh call aku semalam erk. Teros text kau.

Aku: Wak, semalam tepon saye ad pe ye?

Kau: RINDU!!!!!!!!!

Aku: :) Me too. sabar jela ea. awk kn kuat. mcm kerbau.!

Kau: Aik???Ktok owg plak ea..

Aku: Haha. Rindu nk men ktok2 awk. n rindu nk dgar awk ktok2 sy. grr

Kau: Hahahahahha.. Krg sdh jgak awk kne ktok ngn owg...

Aku: Nbermind lol. Chat?

Kau teros tak balas. Bzi barangkali.. Lgi lgi dah dekat raye cine ni. Lagi la kau bzi dgn function kau tuh. Xpela, kau blas mcj aku pn da mckupi bagi aku edy.
Harap kau elok kt sane. Aku sentiase doa tok org y pernh ad dalm hati aku.Always.! Asal kau tahu ye, time kau cakap kau rindu aku. hati aku meronta ronta menjerit sedih. swear.!
Aku kuatkn je. Demi kau :(

02:00 am Kau call aku.
Cepaat cepat terbagon. Nk tekan btton hijau je teros xdan. Alooo.. :(
Then, kau call lagi. Haa..... cEPAT gler aku angkat kan. hehe.. xcited wooo..
Borak pnyer borak teringat kau. rindu kt kau. sempat lagi kte men kutok kutok kan. Hahah..kau kerbau afrca.! huhu..

Borak pnye borak. kau nak aku tido. ok fine.aku follow.
Ganggan dah diletak.*rindunye kat kau*
Imssages dari kau.
Dah bermesej bagai dah. Xjadi tdo.HOHO..
Tuk tuk kau yang tak balas msj aku.

Grrr..... Aku pun tdo after tgk pic kau. hahak. Gediks kan skt.
Hope aku boleh tersenyum macam ni even berkwan. Hewhew.. Amin.








No comments:

Post a Comment