Wednesday 11 January 2012

Hari - Hari



Hari hari aku pikirkan kau.
Kau buat ape?
Kau cihat ke?
Mak kau? Mcm mane?
Kt office pun teringat kau.
Kdg kdg xbole nak wat keje.
Teringat kau.
Tapi aku kuatkan hati jugak
Demi mase depan aku.

Kau pernah cakap xnak tengok aku gagal.
Kau pernah cakap xnak tengok aku tak makan
Kau pernah cakap xnak tengok aku dengan orang laen.
Kau pernah cakap xnak tengok aku nanges.

Tapi aku xboleh sebenarnye..
Aku dah kalah dengan permainan ni.
Aku simpan sakit yang kau bagi.
Sakit yang kau bagi bersame dia.
Tapi nape x dari dulu kau bagi sakit ni?
Nape sekarang?
Nape setelah kite susah payah selame 4Thn lbh nie..
Nape setelah kite rapat dengan kluarge msing2..nape?

Luluh hati nie bile bercakap dengan mak kau.
Luluh hati nie bile dengar hinaan yang dilemparkan.
Luluh hati nie tatkala orang yang disayang berkate. bercemuh. menghina.
Astaghfirullahalazim......
Sebak, menangis, derita atas kate2 yang dibagi.
Ini balasannyer...

Hampir setiap hari tangisi dan meratapi di dalam hati.
Hanya Dia yang mampu membaca segala di hati.
Segala yang terpendam.
Segala yang dirasa.
Hanya Dia..

Terlalu pahit ape yang Dia telah bagi.
Tapi hambaMu ini percaye dengan ketentuan yang telah ditulis olehMu..
Bekalkan hambaMu ini kecekalan hati dan iman yang kuat.Amin.

Never changed my feeling cause you never know how much i loved you ,
how much i willing to sacrifice for you

No comments:

Post a Comment