Tuesday 10 January 2012

Masih tak mampu


semalam aku kol kau..
ape la kabo kau kt sane?
kau agkat, tpi sore kau terperanjat aku kol.
tapi aku tahu kau tahan.
cepat2 aku ckp benda yang aku nk cakap tu.
jantung aku laju. agaknye mcm mane kau kt sane?
ape kau rase bile aku tepon? kau rindu aku ke? kau pkirkn aku ke lpas aku letak tepon.?
ntah, aku xtahu keadaan kau mcm mane.

aku rindu kau. aku tahan. tak nak cakp lame2..
sebab aku tahu aku akan nanges selepas tu.
aku dapat rase kau perlukan aku.
aku tau kau pun rase mcm mane aku rase sekarang.
rindu yang amat.!

timbul kenangan antara kita yang dahulu.
yang pernah sayang menyayangi.
aku rindu kau. sumpah.
macam nak jumpe kau.
tapi ...

bercinte 4tahon lebih.. nak lupekan lebih 4tahon.
susah.
selama ni aku cube. aku cube tuk hapuskan kau.
aku tunjuk aku kuat.
aku tunjuk aku boleh hidup tanpe kau.
aku tunjuk aku boleh dengan orang laen.
tpi?...ALLAHUAKBAR.!

aku perlukan kau.
dia laen dari kau.
kau xkisah aku gemok, berisi, berjerawat. sume tu kau xpernah amek kesah.!
kau bole terima aku, aku bole terima kau. buruk mane kau, kau tetap aku sayang. dulu.!

6 January 2007
Ingat tak lagi kau tarikh ni?
Biasenye aku orang paling semangat nak tunggu tarikh ni..
Present dah dibalut. Tinggal balik johor jer bagi kat kau.
Every year macam tue..
Kite sambot berdua.! Now, xlagi.
Aku merajuk bile kau lambat wish 2 minit jer..
Kau tak pernah lupe. Aku tahu itu.

Agaknyer siapa lah dihati kau sekarang kan?
Mungkinkah dy lagi?
Mungkinkah org laen?
Xkesah la sape die asalkan kau tahu aku bahagie bile kau pun bahagie.
Even dalam hati nie menyimpan dan memendam.
Biarlah bicara sendiri.
Tak siapa tahu laranya lagi hati ni..

Aku dan kau pernah cakap kau la lelaki dan perempuan terakhir.
Walau kite dah break, kite takkan pandang lelaki laen permpuan laen.
Yup, now aku turuti ape yang aku cakap tue..
Jodoh? Biarlah Tuhan yang mengaturnye.
Tidak mahu merancang, Tidak mahu berkate tentang lelaki.
Hanya mampu diam dan tawakkal sahaje.

Aku rindu kau.
Aku rindu bapak kau.
Aku rindu sume yang berkaitan dengan kau.
Aku rindu. Tapi kau tahu ke? :'(

OHH..! Hati, sayang la pada mereka yang sayang kau lebih.
Jangan mudah tertipu oleh ego kau sendiri.
Jangan kau seksa tuan kau sendiri lagi.
Tolonggglah duhai Hati...

Banyak hati yang perlu dijage.
Banyak perkara yang perlu difikirkan.
Just be urself.
Jangan kerana ego hati merana.
I'M LOSSSEEEEEEERRRRRRRR NOWWWWWWWWWW....!

Kau tetap dihati
Tetap dihujung nyawa
Asraf Bin Ahmad Kamilan

No comments:

Post a Comment